rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 12 772   |   Dodanych dzisiaj: 627

MEBLE NA WYMIAR.KUCHENNE,SZAFY, ŁA ...

 MEBLE NA WYMIAR.KUCHENNE,SZAFY, ŁA ...
Jeste¶my producentami mebli na wymiar od ponad 35-u lat.Oferujemy meble kuchenne,szafy,drzwi przesuwane i uchylne,garderoby,meble łazienkowe ,biurowe i inne.Pomoc± służy bezpłatnie ...

Inwestycyjne nowy bl ...

CENA:
485000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 482 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
JESTE¦MY FUNDACJˇ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawno¶ciami. Od 30 lat z pasj± i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspieraj± osoby z niepełnosprawno¶ciami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Nasz± misję i cele realizujemy w oparciu o warto¶ci, które wyznaczaj± standardy naszej pracy. To one s± fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sze¶ciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, maj±cych na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawno¶ciami, zarz±dzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Doł±cz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Doł±czaj±c do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawno¶ci±, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętno¶ci społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych zwi±zanych z niepełnosp

Dodane : 2025-05-21 12:20 + czytaj więcej

Nowo powstaj±cy salon optyczny zatrudni: **Stanowisko:** Optyk okularowy **Miejsce pracy:** RZESZÓW **Forma zatrudnienia:** Umowa o pracę / Umowa zlecenie / B2B **Wymiar czasu pracy:** Pełny etat / Czę¶ć etatu --- Zakres obowi±zków: * Montaż soczewek okularowych do opraw (szlifowanie, centrowanie, dopasowanie). * Obróbka i osadzanie soczewek jedno- i wieloogniskowych, w tym progresywnych. * Drobne naprawy i serwis opraw okularowych. * Weryfikacja jako¶ci wykonanych prac zgodnie ze standardami optycznymi. * Współpraca z optometryst± i doradcami klienta w zakresie realizacji recept. * Dbanie o porz±dek i prawidłowe funkcjonowanie zaplecza technicznego (laboratorium). --- Wymagania: * Do¶wiadczenie w pracy na stanowisku optyka okularowego * Znajomo¶ć procesu montażu i obróbki soczewek okularowych. * Precyzja, samodzielno¶ć i dobra organizacja pracy. * Mile widziane: wykształcenie kierunkowe --- Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym gabinecie optyczno-okulistycznym. * Pracę w zespole z do¶wiadczeniem i pasj± do optyki. * Dostęp do wysokiej klasy sprzętu i nowoczesnego laboratorium. * Możliwo¶ć rozwoju i szkoleń branżowych. * Rabaty pracownicze na produkty optyczne. --- **Zgłoszenia (CV + krótki list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 13:17 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: - Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe w tym głównie elektryczne i fotowoltaiczne): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urz±dzeń i innych zwi±zanych z budow±, przygotowywanie harmonogramu prac - Bezpo¶redni kontakt z Zamawiaj±cym w zakresie realizacji umowy - Współpraca z Nadzorem Inwestora - Odpowiedzialno¶ć za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kontrola kosztów cało¶ci kontraktu z Zamawiaj±cym - Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót– przedstawienie finalnych ofert do akceptacji - Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami - Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie (w tym zgodnie z zasadami BHP), - Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiaj±cym oraz Podwykonawcami - Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców - Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych i raportów do przełożonego Wymagania: - Wykształcenie w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym - Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Do¶wiadczenie koordynowania robót budowlanych oraz współpracy z podwykonawcami - Samodzielno¶ć i odpowiedzialno¶ć w działaniu - Znajomo¶ć obsługi AutoCad - Prawo jazdy kat. B - Umiejętno¶ć analizy dokumentacji technicznych - Znajomo¶ć pakietu MS Office - Gotowo¶ć do kilkudniowej delegacji w tygodniu na terenie Polski - Komunikatywno¶ć i z

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarz±du oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarz±dzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bież±ca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie wła¶ciwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarz±d Archiwizacja i dbanie o porz±dek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarz±d Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarz±du i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarz±dzenia etc.) we współpracy z Radc± Prawnym Obsługa posiedzeń Zarz±du, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa poł±czeń telefonicznych i urz±dzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętno¶ć tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętno¶ć samodzielnej pracy pod presj± czasu, w tym rozwi±zywania problemów Dokładno¶ć i uporz±dkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolno¶ci organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Czy wiesz, że nawet umowa o pracę nie gwarantuje bezpieczeństwa? Niezależnie od wieku czy do¶wiadczenia - w dzisiejszych czasach każdy może zostać zaskoczony zmianami. Dlatego warto już dzi¶! Otwórz sobie drzwi do dodatkowego Ľródła dochodu i zbuduj finansowe zaplecze na przyszło¶ć! Doł±cz do naszego zespołu jako Doradca Klienta i zacznij pisać swoj± zawodow± historię! Co oferujemy? - Możliwo¶ć awansu - zacznij od stanowiska doradcy, a z czasem rozwijaj swoj± karierę w branży finansowej! - Elastyczn± współpracę - umowa B2B lub zlecenie, idealna dla osób, które chc± ł±czyć pracę z innymi aktywno¶ciami (np. etatem, własn± działalno¶ci±, wynagrodzenie prowizyjne). - Pracę hybrydow± - większo¶ć zadań wykonujesz zdalnie, a w biurze pojawiasz się tylko raz na jaki¶ czas (np. na spotkania zespołowe lub szkolenia). - Niezależno¶ć i wysokie zarobki - sam decydujesz, jak budujesz swoj± bazę klientów i ile chcesz zarabiać. - Wsparcie mentora - każdy otrzyma indywidualnego opiekuna, który pomoże wdrożyć się w obowi±zki. - Bezpieczeństwo w niepewnych czasach - nie polegaj tylko na jednym Ľródle dochodu. Daj sobie szansę na stabiln± przyszło¶ć! Twoje zadania: - Pozyskiwanie klientów i budowanie własnej bazy kontaktów. - Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów finansowych. - Obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o długoterminowe relacje. Szukamy osób, które: - S± ambitne, zdyscyplinowane i pełne pasji - nie boj± się wyzwań! - Maj± ¶r

Dodane : 2025-05-21 17:17 + czytaj więcej

Doł±cz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Renomowana instytucja szkoleniowa, działaj±ca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspieraj±cym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętno¶ci i zdobywać cenne do¶wiadczenie? Czekamy wła¶nie na Ciebie! Zakres obowi±zków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bież±cych firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drog± telefoniczn± i mailow± Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesi±ce). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwo¶ć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony do¶wiadczonego zespołu. - Przyjazn± atmosferę pracy, ukierunkowan± na wspólne osi±ganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z do¶wiadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukaj±cych pracy na stałe. Jak aplikować? Prze¶lij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to wła¶nie Ty jeste¶ idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabiln± pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

Zatrudnię zbrojarzy z do¶wiadczeniem jak i do pczuyczenia. Oferuje umowę o pracę dobre zarobki. Praca na terenie Rzeszowa 784964105

Dodane : 2025-05-22 06:59 + czytaj więcej

Trzygwiazdkowy Hotel Forum w centrum Rzeszowa poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonista do pracy w okresie wakacyjnym (lipiec-wrzesień) Wymagania: -Gotowo¶ć do pracy w systemie dwuzmianowym (7:00-19:00, 19:00-7:00), również w weekendy -Znajomo¶ć języka angielskiego -Znajomo¶ć pakietu MS Office -Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie -Wysoka kultura osobista Zakres obowi±zków: -Przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie go¶ci hotelowych -Prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych -Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi hotelu -Bież±ca pomoc biurowa Nie wymagamy do¶wiadczenia, a jedynie chęci do pracy i zaangażowania do nauki, z przyjemno¶ci± wszystkiego Cię nauczymy. Oferujemy stawkę godzinow± 30,50 zł/brutto + premie. Prosimy o przesyłanie CV pod adres [użyj formularza kontaktowego] Skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami.

Dodane : 2025-05-22 07:10 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Szukamy chętnej dziewczyny na stanowisko kelnerki do restauracji mieszcz±cej się na ulicy Rejtana. Praca w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do pi±tku, mile widziane do¶wiadczenie Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV wraz ze zdjęciem na adres: E[użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem „kelnerka@„

Dodane : 2025-05-22 08:46 + czytaj więcej

Praca pomocnika polega na wymianach filtrów w zbiornikach z zanieczyszczon± wod± -proces sedymentacji. OFERUJEMY: Umowę o pracę System zmianowy 7/7, 168h - 204h lub system zmianowy od pon - sob 12h Zarobki od 35 zł netto na godzinę Posiłki w formie dwudaniowego obiadu Odzież robocz±, wyposażenie Kwatery pracownicze Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub przesłać CV - [użyj formularza kontaktowego] 576 455 200 664 818 939 726 488 787 576 055 300 794 370 570

Dodane : 2025-05-22 09:43 + czytaj więcej

cena: 0 zł
Zatrudnimy kucharza z doswiadczeniem .Prowadzimy żywienie zbiorowe /szkoła,szpital itp/ Praca w godz:6.00 do 15.00 .Praca w Rzeszowie .Umowa o prace lub umowa zlecenie .Grafik ustalany w gronie pracowników. Serdecznie zapraszamy do współpracy !

Dodane : 2025-05-22 11:03 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę kat. B na trasy krajowe i międzynarodowe, 3/1 lub do uzgodnienia, do¶wiadczenie mile widziane, zatrudnienie lub działalno¶ć własna. Szczegóły podam telefonicznie.

Dodane : 2025-05-22 11:06 + czytaj więcej

Piekarnia Rewolucji znajduj±ca się w Trzebownisku zatrudni pracownika na stanowisko: PRACOWNIK PRODUKCJI Obowi±zki: Prace porz±dkowe Prace pomocnicze przy produkcji pieczywa Pakowanie wyrobów. Kontrola jako¶ci produktu. Dbanie o porz±dek na stanowisku pracy. Przestrzeganie zasad BHP. Kontrola wizualna jako¶ci produktu. Wymagania: Gotowo¶ć do pracy w elastycznym grafiku (od pon-sob 6-16) Umiejętno¶ć pracy w zespole. Zaangażowanie i chęć do pracy. Sprawno¶ć fizyczna. Sumienno¶ć i dokładno¶ć. Mile widziane do¶wiadczenie na produkcji. Brak przeciwwskazań do pracy fizycznej. Zdolno¶ci manualne. Ksi±żeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych Umowa o pracę na okres próbny wynagrodzenie 5300 brutto (na okres próbny) CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 11:06 + czytaj więcej

Firma poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego Zakres obowiazkow: obsługa Klienta (e-mail, telefon) obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji obsługa sklepu internetowego, w tym wprowadzanie nowych towarów do sklepu internetowego dbanie o aktualno¶ć, atrakcyjno¶ć i kompletno¶ć ofert wymagane: do¶wiadczenie w obsłudze klienta w sprzedaży internetowej znajomo¶ć platform sprzedazowych Allegro,Baselinker, Erli, itp znajomo¶ć komputera (Office) na poziomie ¶rednio-zaawansowanym sumienno¶ć i dokładno¶ć w wykonywaniu codziennych obowi±zków nastawienie na wynik zaangażowanie i inicjatywa umiejętno¶ć radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocze¶nie dobra organizacja atrakcyjne wynagrodzenie! praca Rzeszów cv prosze na emaiL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Dla jednego z wiod±cych pracodawców w Rzeszowie poszukujemy Malarza/Lakiernika. Obowi±zki: -Malowanie oraz przygotowywanie odlewów do malowania (oczyszczanie, wygładzanie, malowanie podkładowe) Wymagania: -Wykształcenie zawodowe o profilu lakiernik / malarz -Umiejętno¶ć obsługi narzędzi używanych do lakierowania odlewów -Do¶wiadczenie w malowaniu "na mokro" Oferujemy: -Wynagrodzenie stałe plus premie i dodatki (w zależno¶ci od posiadanego do¶wiadczenia) -Stabilno¶ć zatrudnienia- umowa bezpo¶rednio z zakładem -Fundusz ¶wiadczeń socjalnych (wczasy pod grusz±, dofinansowania na ¶więta, zapomogi)

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Strona 15 z 33
zamknij
Zamknij